dansarna

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Hanna & Frida - 26 augusti 2012 21:50

Tänkte lägga ut bilderna från Paris i tre delar, en för varje dag. Så jag lägger ut del 1 idag, och antagligen del 2 imorgon ;)

  

Sacre Coeur

 

Vid Sacre Coeur


 

Ett Eiffeltorn gjort helt i choklad, hur coolt? :D


  


 

Triumfbågen


 

Uppe på triumfbågen


  

Utsikt från triumfbågen


//HANNA♥

Av Hanna & Frida - 26 augusti 2012 21:36

Hej på er!

Hanna här, bloggar nu igen efter typ hundra år... 

Jag är ledsen för den usla uppdateringen, jag skulle kunna skylla på att jag inte haft tid, men sanningen är att jag helt enkelt bara inte har orkat blogga :/ Har inte haft något att skriva om heller.

Jag har faktiskt skrivit några inlägg från mobilen, men när jag skulle publicera så loggades jag ut :S


Men i alla fall, för att det inte ska bli värsta novellen om vad jag gjort sen sist, kan jag säga det roligaste, vilket var en resa till Paris :D Har velat åka dit sedan jag var fyra år, så äntligen gick drömmen i uppfyllelse! Och även om jag hade stora förväntningar, så var det bättre än jag hade kunnat tänka mig! :D


Jag kommer lägga ut massa bilder snart! 

Kramar till er alla! :D

 

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer på 14 år :) Vi älskar att dansa och kommer blogga mkt om dans men såklart om massa annat också! Hoppas ni gillar bloggen! Kramar Hanna och Frida :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards