dansarna

Alla inlägg under februari 2012

Av Hanna & Frida - 29 februari 2012 22:24

Hej Bloggen! :D ♥

Idag så har jag varit i Romme med Danne,Felicia,Carro och Ludwig! :D 

Hade as kul hihi fast det jobbiga var att man var tvungen att gå upp kl 5 på morgonen för att man inte skulle missa bussen :/

Har i alla fall åkt skidor hela dan åkte typ alla backar som fanns :D ♥

Tog lite bilder idag, men Felicia tog fler så jag måste vänta tills hon har lagt ut bilderna på sin blogg så jag kan ta dom därifrån och lägga in här :P

Här kommer ngr av mina bilder♥

 

Kommer fler i morgon om jag har hunnit fått dom av Felicia♥

/FRIDA♥

     

Av Hanna & Frida - 28 februari 2012 23:20

Hej bloggen! :D ♥

Tänkte göra ett snabbt inlägg, idag så har jag varit med bästa Emelie i sydpolen och efter det så gick vi in till stan och köpte lite grejer hihi :P jag köpte ett iPhone skal och plastskydd till mobilen! :D

Det var mitt snabba inlägg haha måste gå och lägga mig nu ska upp tidigt i morgon typ kl halv fem för jag ska till Romme med Danne,Ludwig,Felicia och Carro♥♥

pusspuss ochsov gott! :D ♥

   

Av Hanna & Frida - 27 februari 2012 15:00

Hej bloggen! ♥

tänkte lägga ut en bild på skjortan jag köpte i lördags på Hollister♥

Var även på Hollister igår efter dansen köpte en kofta men upptäckte när jag kom hem att det inte gick att knäppa knappen längst ner:( så får lämna tbx den i veckan ♥

Hahaha i går så var det bara jag Hanna och Nellie på dansen så vi fick typ privatlektioner hehe vi var nära på att inte ha ngn lektion alls men efter typ 10 min så kom Nellie och då blev det en lektion, steppade hela lektionen, han gick igenom dansen, jag var borta förra veckan så det var bra att jag fick lära mig det nya juste till alla i dansgruppen VI KOMMER ATT VARA MED I STOCKHOLM TAP FESTIVAL!!! whooo ♥♥♥♥♥

Hittade en bild på våran stepplärare som är grundrae till Stockholm tap festival! :D

Till ngt helt annat, vem tycker ni har haft bästa låten i Melodifestivalen 2012?  

Jag har 4 favoriter det är:

Först Loreen med låten Euphoria♥

2:a är Danny med låten Amazing!♥ 

3:a Ulrik med låten Soldiers! ♥ 

och 4:a David Lindgren Shout it out!♥

Hoppas verkligen att Loreen vinner håller tummarna för henne! :D ♥


Idag så har jag varit på Naturhistoriska musèet

 

Dom har en grymt häftig bio där haha tycker jag, kollade på Born to be wild! :D♥

/FRIDA♥

   

Av Hanna & Frida - 25 februari 2012 23:08

Kom på att jag glömde lägga ut bild på mina naglar igår, så här är det! Vad tycks? Svara jättegärna! :)

/H♥

 

Nu ska jag fortsätta packa, åker ju till Alperna imorgon, yey! :D Ska försöka blogga därifrån, om det finns WiFi på hotellet ;)

Av Hanna & Frida - 25 februari 2012 23:01

Hej på er bästa bloggläsare! :D


Idag har jag varit inne i stan och shoppat med några fina kompisar, vi hade det jättekul! Jag, Felicia och Frida gick runt i affärer i hela 5 timmar, gissa om man var trött sen haha! ;) Hittade en munktröja för endast 99 kr(!) från Hollister, en spetströja för 149 kr från Gina Tricot och ett par turkosa jeans för 199 kr som också var från Gina.

//Hanna♥

   

Av Hanna & Frida - 25 februari 2012 19:46

Hallihallå alla vackra bloggläsare! :D ♥

först så var jag och dansade balett elr vi dansade inte utan vi kollade bara på ngn balettfilm!

Efter det så träffade jag Carro,Melissa,Felicia och Hanna inne i stan, gick lite i affärer, det vart ett litet köp i alla fall köpte en as snygg skjorta på HOLLISTER♥ och en ny mascara lägger ut bild på skjortan i morgon hinner inte nu ska kolla på Melodifestivalen med Felicia och Carro! :D ♥

Är det ngn mer en jag som tyckte att det förra programet söög!? 

Får hoppas att det blir bättre i kväll! :D ♥

Det här är dom som ska vara med! :D

    

/FRIDA♥  

 

Av Hanna & Frida - 24 februari 2012 22:25

//Hanna♥


Av Hanna & Frida - 24 februari 2012 18:11

Nu är det äntligen Sportlov!!! :D ♥

ngn som ska göra ngt spc under lovet? Jag tror inte jag ska göra ngt spc, i helgen så ska jag dansa både på lördag och på söndag, på lördag så ska jag dansa balett och efter det så ska jag möta upp ngr kompisar inne i stan, ska gå lite på stan och kolla på bio, ska se En gång i Phuket :D

 

och på söndag ska jag danssa stepp och akrobatik, måste verkligen träna på steppen ska ju ha ett stepp nummer på showen och eventuellt vara med på stockholm tap festival!! :D ♥

resten av lovet ska jag nog vara hemma, åka till mormor och morfar och åka skidor med kompisarna♥

Ni får ha ett bra lov! ska försöka blogga lite varje dag:D♥

/FRIDA♥

   

Slänger in en bild jag redigerade på Picnik :D ♥

 


Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer på 14 år :) Vi älskar att dansa och kommer blogga mkt om dans men såklart om massa annat också! Hoppas ni gillar bloggen! Kramar Hanna och Frida :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards