dansarna

Alla inlägg under mars 2012

Av Hanna & Frida - 31 mars 2012 23:04

Hej alla fina! Hoppas ni haft en bra lördag :) Det har iaf jag haft! Har varit i Skärholmen och shoppat med syrran hela dagen. Hittade lite fina saker, bland annat två midjekjolar och en t-shirt på Cubus för endast 29 kr styck, bra va?! Köpte även en tröja från Gina Tricot och en blus från H&M. Tror jag lägger ut bilder imorgon ;)

Sov gott!

//Hanna :))

 

Av Hanna & Frida - 31 mars 2012 20:21

Nu släcker vi ned! Antar att ni gör detsamma ;) Hörs om ca en timme när Earth Hour är över, berättar om min dag då också :)

Kram Hanna♥

 

Av Hanna & Frida - 31 mars 2012 18:17

Alla har säkert hört Justin Biebers nya låt :P

men tänkte ändå fråga vad ni tycker om hans nya låt? ♥

Jag tycker den blir bättre och bättre för varje gång man lyssnar på den, första gången jag hörde den så hade jag ingen aning om att det var Justin Bieber som rappade :D ♥

Kram FRIDA♥

 

Av Hanna & Frida - 30 mars 2012 19:56

Ikväll börjar Let`s dance är det bara jag som ska se det? :D ♥

Dom som ska vara med är:

Camilla Henemark
Anton Hysén
Camilla Läckberg
Pär-Ola Nyström
Marcus Schenkenberg
Anders Timell
Bengt Frithiofsson

Helena Paparizou 

Helena Bergströms

Molly Nutley 

Let's dance

/FRIDA♥

Av Hanna & Frida - 30 mars 2012 16:42

Hej!

Vi tänkte börja köra "najs eller bajs", varje vecka :) Denna vecka tänte vi börja med att najsa och bajsa kläder! 


NAJS:

Hollister, ca 600 kronor

Gina Tricot, endast 79 kronor!

 

Cubus, 129 kronor

   

Hollister, ca 460 kronor


BAJS:



/Dansarna♥

Av Hanna & Frida - 29 mars 2012 21:10

tjoo! :P ♥

Har alla haft en bra dag? :D

jag har varit jätte dålig på att blogga den här veckan men ska försöka uppdatera oftare nu! :D ♥

Men som tur var så har Hanna bloggat! :)

Har varit jätte många läxor den här veckan så det är nog därför jag inte hunnit men den här dagen har jag inte gjort en ända läxa as sköönt! :D ♥ Har alla läxor gjorda nu elr har en tll i morgon men den är jag redan klar med! :D ♥

Så nu har jag städat typ hela kvällen haha men nu tänkte jag gå ner och slappa lite framför TVn och sen tänkte jag lägga mig och läsa en as bra bok som heter Släppa taget.

Kramiis Frida♥

   

Av Hanna & Frida - 27 mars 2012 21:50

           

GAAAAAASSSSHHHH! VILL HA SOMMAR NUUUUUU!♥  

Av Hanna & Frida - 27 mars 2012 21:36

ALLT KOMMER FRÅN GINA TRICOT

/Hanna 

 

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer på 14 år :) Vi älskar att dansa och kommer blogga mkt om dans men såklart om massa annat också! Hoppas ni gillar bloggen! Kramar Hanna och Frida :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards