dansarna

Alla inlägg under april 2012

Av Hanna & Frida - 29 april 2012 12:08

Hejhopp! Hade grymt kul igår! Vi kollade på två filmer, Change up och någon annan jag inte kommer ihåg vad den hette. Vid typ 10 blev jag, Anna och Elina super-speedade och sprang runt och dansade som galningar höhö :D Elina filmade mig och Anna lite, pinsam video asså... Haha ;)


Nu håller jag på att packa dansväskan, hörs kanske i eftermiddag! Ha en bra dag :D

//Kramar Hanna :D

 

Av Hanna & Frida - 28 april 2012 22:03

Hej! :D

Sitter hemma hos Carro, Filmkväll! :D Har kollat på Change up, rekommenderar! Ha en bra kväll! /Hanna


Av Hanna & Frida - 27 april 2012 20:00

Hej bloggen! :D ♥

Äntligen Freeedaaaag! :) ledig i fyra dagar så skööönt ju! :D

Vad ska ni under valborg?

Jag ska nog dra till landstället och fixa lite inför sommaren! :D ♥

Var jättelängesen jag var där så ska bli roligt att få komma ner dit igen!

Känner mig extremt dålig på att blogga haha, men det är för att jag inte har tid, tycker egentligen att vi borde skaffa blogg.se för där är det mycket enklare att blogga från mobilen och då skulle jag hinna blogga mycket mer så ska kolla det med Hanna sen :D ♥

Ni får följa mig på instagram heter friidaa1998, skaffade det typ för 3 veckor sen :D ♥

Här är två dans bilder från i onsdags :) ♥


Kram Frida♥

Tröjan som jag har på mig har jag själv sytt i skolan på syslöjden :D vart faktiskt gansaka nöjd ♥      

Av Hanna & Frida - 27 april 2012 16:20

Hejhej! :) sitter just nu på tåget, ska på genrepet på grönan med Emma, woohooo! :D Ha en bra fredag! //Hanna ;)

Av Hanna & Frida - 26 april 2012 22:13

Tänkte tipsa om en TV-serie som jag tycker är grymt bra! Grey´s Anatomy ;) Jag är inte en sådan person som brukar följa serier så noga, men kollar på varenda avsnitt av det här, de jag missar spelar jag in hehe  

/Hanna

   

Av Hanna & Frida - 26 april 2012 21:58

 

Hej!

Dagen har ägnats åt att plugga. Har bl a franska-redovisning och svenskaläxa till imorgon imorgon så det behövdes! 

Kram Hanna♥

Av Hanna & Frida - 25 april 2012 22:00

Hejhej!

Inte världens roligaste rubrik kanske, hehe... Det var lite tråkigt på dansen (särskilt baletten) idag, för jag kunde inte vara med så mycket på grund av nageltrång/infektion i tån :(Har haft det till och från sen typ Augusti, inte roligt alls. Så på baletten satt jag mest och tittade på, men på jazzen kunde jag göra nästan allt iaf! ;)

Bild från idag! :D


Imorgon har jag NO-läxförhör och känner mig inte direkt säker på det så ska plugga det sista en liten stund nu och sedan blir det att sova! 

/Hanna

Jag och bästa Anna haha ;)  

Av Hanna & Frida - 24 april 2012 22:34

Har varit på en springrunda med Anna idag! :D ♥

Hade jättekul, Anna är verkligen suuuper schysst! :) ♥

Vi var ute och sprang/gick i en timma :D

Till en annan sak! Blir galen på människor som har hundar och inte kopplar in dom när dom ser att det kommer folk!!

När anna och jag sprang så kom det en stor brun hund skällande, den var helt galen och såklart inte kopplad!! 

jag är as rädd för hundar som är stora och galna, och hundar kan ju typ känna av om man är rädd så hunden kände ju av att jag var det! och hussen typ bara stod där och sa SE INTE RÄDD UT! man ba men om jag är rädd så är det lite svårt att inte se rädd ut, hahaha blev så AARG på heennnneee!!!! 

Men annars så var det en bra spring runda! :D ♥

KRAMMM FRIDA♥ :D

 

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer på 14 år :) Vi älskar att dansa och kommer blogga mkt om dans men såklart om massa annat också! Hoppas ni gillar bloggen! Kramar Hanna och Frida :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards