dansarna

Alla inlägg under oktober 2012

Av Hanna & Frida - 29 oktober 2012 13:09

Halloj!! Tänkte lägga ut lite bilder på det som jag har köpt i helgen, i lördags så var jag med Elin inne i stan och då köpte jag ett par nya höstskor från Nilson shoes som kostade 1099:- är super nöjd med dom!:D sen köpte jag även en stickad kofta från Gina tricot för 199:- <3 <3
Igår så var hela min familj och kollade på en ny bil, vilket vi behöver hahah;)<3 men samma dag åkte vi förbi ngr affärer som Stadium där jag köpte en race marine munktröja för 399:- och ett par vantar för 199:- :D <3
Kram Frida<3

Av Hanna & Frida - 28 oktober 2012 09:40

Vårat halloween disco vart as lyckat!! Det var sjukt mycket folk som kom:D
Det var även jättemånga som gick våran spöktunnel, hahahahah den var så jävla braaaaaa!!!!!:D
Först så var jag DJ med Elin, För dom små som går från sexårs till 3:an, vi hade massa lekar som dansstopp, limbo, tryckare, bästa utklädnad, GODISREGN var nog det roligaste av allt!!:DDD jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer för det finns så mkt att berätta men det kommer att bli så himla långt så det ända jag säger nu är att vi var så jävla grymma, hade aaaasss kuuuuul och vi måste ha tjänat ihop hur mkt som helst, ÄLSKAR ER ALLA I 8B!!!<3:D

Av Hanna & Frida - 25 oktober 2012 22:21

Hejhej!
Imorgon så ska våran klass ha ett Halloweendisco för resten av skolan, det kommer att bli superkul! :D Vi har haft massa möten och så, och jag har precis packat allting som jag ska ha med mig. Det är en hel del kan man säga haha... Det kommer iaf att bli jätteroligt :D<3
Vad ska ni göra imorgon? :))
Kram Hanna!! :*

Av Hanna & Frida - 23 oktober 2012 22:54

Tjenatjena!:D<3
Tänkte bara meddela att jag säljer en randig långärmad tröja från H&M
storlek 34
Pris 30:- ordinarie pris 99:-
Den är bara använd 1 gång, men den är superfin hoppas någon annan också tkr det:D :D <3
Hör gärna av er! Kik: fridatyp
Kram Frida

Av Hanna & Frida - 21 oktober 2012 22:48

Hejhejhejhejhej!
Hur mår ni denna söndagskväll?(Eller ja, måndagmorgon eller när ni nu läser detta haha...) Jag mår i alla fall superbra, är jätteglad och jag vet inte varför, men det är väl alltid najs? ;)

Det enda problemet är att jag känner mig sjuuuukt speedad, vilket leder till att jag inte kan somna... Fast jag  egentligen verkligen skulle behöva sova, för att överhuvudtaget orka gå upp ur sängen imorgon! Skulle nästan behöva gå ut och springa några varv runt huset nu, har sjukt mycket överflödig energi! Menmen, jag får väl försöka sova... Är det någon som har ett bra tips på hur man blir "o-speedad" snabbt? Haha ;)


Kramisar Hanna :DD♥

 

Av Hanna & Frida - 21 oktober 2012 18:35

   

Passar på att lägga ut ännu en tröja som jag ska sälja! En pikétröja från Hollister! 

Jag älskar verkligen den här tröjan, men tyvärr så är den precis så att den är för liten för mig... :( Den är knappt använd, bara 2 eller 3 gånger.

Pris: 50 kr (Tror att jag köpte den för 149 kr men är osäker)

Storlek: S

 


Hör av er på kik eller på mejl, men det är bäst på kik!

Kik: HElisabet

Mejl: hanna.dansarna@gmail.com

 


/Hanna :*

Av Hanna & Frida - 21 oktober 2012 18:03

 

Hejhej!
Säljer denna stickade tröja! Jag tycker den är superfin och skön, men säljer den p.g.a jag börjat tröttna på den och så är den lite för kort i armarna.


Storlek: S

Pris: 50 kr

Hör av er om ni på kik om ni är intresserade! Ni kan även mejla om ni inte har kik, men det är bäst på kik eftersom jag då ser det direkt! ;) 

Kik: HElisabet

Mejl: hanna.dansarna@gmail.com


Kramar Hanna!♥


Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer på 14 år :) Vi älskar att dansa och kommer blogga mkt om dans men såklart om massa annat också! Hoppas ni gillar bloggen! Kramar Hanna och Frida :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards