dansarna

Alla inlägg under januari 2012

Av Hanna & Frida - 31 januari 2012 14:57

Kom nyss hem från skolan har haft en vaaanlig skoldag med mycket plugg! 

Sista lektionen var Elevensval då jag har syslöjd! håller på och syr en orange munktröja :D

bild från syslöjden♥

 


/FRIDA♥

 



Av Hanna & Frida - 30 januari 2012 22:57

Vill börja med att säga Grattis till Hanna som fyller 14 idag! :D

Idag så var jag med några kompisar vi var först och bada och sen gick vi hem till Hanna och fixade naglarna elr det var Hanna som fixade allas naglar hon e gryyym!! :D

Här är några bilder på dom♥


     

Vi körde på randigt som ni kanske märkte :P ♥

Vill bara lägga ut en bild till på en body butter som jag fick av mamma i dag!



Kram FRIIDA♥  

Av Hanna & Frida - 30 januari 2012 22:21

/HANNA

 

Av Hanna & Frida - 30 januari 2012 21:57

  

Hej!

Fyllde 14 år idag :D

Har haft en riktigt grym eftermiddag, var iväg och badade med några fina kompisar och sen så gick vi hem till mig och fikade.

Vi åt typ "födelsedagsmiddag" för mig igår, och så hade vi kvar en jättegod tårta, muffins och kladdkaka, mums :D Vi snackade om lite allt möjligt och så målade vi naglarna (fast jag målade de flestas naglar haha, nagelnörd som jag är). Nu har vi alla randiga naglar, tror Frida skulle lägga ut bilder sen.


Är förresten riktigt nöjd med mina presenter, fick presentkort på Hollister och JC och pengar till dansläger ;) 

  

Som ni kanske märker är jag på väldigt bra humör just nu :D Så ni får ha det bäst!

/H

   

Av Hanna & Frida - 29 januari 2012 20:10

Heeej!

Hade första danslektionen idag, Akrobatik och Stepp ;) Förra terminen på steppen var inte så jobbig, men gud vad Jonas körde hårt med oss idag! Massa styrka, och jag kände vekligen av att jag nästan inte tränat på hela lovet haha...


Det var iaf jätteroligt och vi fick veta att om vi vill får vi kanske vara med och dansa på Stockholm Tap Festival (europas största steppfestival) som vår stepplärare Jonas Nermyr anordnar varje år. Hoppas vi får det för det skulle vara sjukt kul att vara med! :)

/Hanna♥  

Av Hanna & Frida - 28 januari 2012 15:07

Hej bloggen! :D

Nu har jag varit på min första danslektion med den nya gruppen! :D

Efter att jag hade haft lektionen så satt jag på tåget och fick syn på Melissa Anna och Elina när jag var i Tumba:) Så nu är jag påväg till Södertälje för att Elina ska ta hål i örat hihi kommer bli super kul! :D

Bloggar mer ikväll ska nämligen på restutang med tjejkompisarna:DKan tyvärr inte lägga upp bilder för jag bloggar från mobilen men sitter i alla fall just nu på bussen:))) /FRIDA

Av Hanna & Frida - 28 januari 2012 10:25

Hej alla bloggläsare!

Den här helgen så drar dansen igång skiiitkuul! :D

Idag så kommer jag köra balett med den nya gruppen, nervös men det kommer nog bli kul :P

I morgon så kommer jag köra akrobatik med min gammla grupp :D

Men ska åka snart bloggar mer i kväll ♥

/Frida♥   

Av Hanna & Frida - 28 januari 2012 09:45

Hej! :) sitter just nu hos mina halvkusiner och snart ska vi åka och åka skidor ;) blir nog ingen mer bloggning från mig idag så ni vet. Kram Hanna<3

Presentation


Hej! Vi är två glada tjejer på 14 år :) Vi älskar att dansa och kommer blogga mkt om dans men såklart om massa annat också! Hoppas ni gillar bloggen! Kramar Hanna och Frida :)

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards